Glad Chihuahua


Foto: Sicarr Licens: CC by 2.0

6 kommentarer »

  1. jesigirl said

    hahahahhahah gud jag dör! 😀

  2. marknad said

    Valde ut den för att likna en glad kvinna jag såg igår efter att ha handlat russin och jordnötter. Lite löjligt kanske men man får försöka ta inspiration till att vrida och vända vad man redan skrivit där man hittar det och nå kanske i bästa fall långsiktigt förstärkt värde i hur man i bredd kan utnyttja samma sak utan att olämpligt osmakligt upprepa sig på det sätt RSS exportering med för.

  3. Lea said

    Åh, vilken härlig bild! Haha 😀

    Hälsar, Leo & Lea

  4. marknad said

    Jo den var fin!

    Hundar gör sig så bra på bild. De har nog mer i kroppsspråk mer liknande människor.

    Porträtterade den faktiskt efter en kvinna jag mötte när jag gick över ett övergångsställe som såg väldigt glad ut. Bor i samma hus faktiskt.

  5. kalle said

    Vilken oerhört rolig bild. Den fick mig verkligen att skratta.

    Mvh

    Kalle

  6. marknad said

    Jo den var lite kul.

    Såg den här kvinnan som såg extremt glad ut så jag letade rätt på en hund jag tyckte uttryckte samma sak.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Kommentera

