Hundar med solglasögon

Jag sökte runt efter bra bilder på solglasögon med Flickr inför en uppdatering av en artikel. Dessutom träffade jag på några kul bilder på djur med solglasögon som vi har här…


Licens: Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.0 Generic Foto: wZa HK’s


Licens: Creative Commons Attribution 2.0 Generic Foto: Malias


Licens: Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.0 Generic Foto: Creativity+ Timothy K Hamilton

Redan tidigare har jag ju bloggat en ”uppsjö” med hundar & katter med solglasögon varav vi har den bästa: här där också länkar till övriga bloggpostningar finns tror jag mig komma ihåg.

1 kommentar »

  1. […] Fallstudie fria bilder: Solglasögon Uppdatering av inlägg om hästar Hundar med solglasögon […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Kommentera

