Extremt Gulliga Valpar

De här samlingen med valpar hör nog till det gulligaste man kan tänka sig. Vi är ju liksom många andra däggdjur genetiskt betingade på att tycka just att stora ögon är gulligt. Så att vi tar hand om våra barn. Kul nog reagerar vi på samma sätt för hundvalpar (#^_^#)

Gulligaste och näst gulligaste hund v(^o^)

Den första valpen blev den som segrade och utnämndes till gulligaste valp. Det är en tax vilka mer finns att läsa om i svenska Wikipedia på tax eller i engelska Wikipedia på Dachshund.


CC-licens, mommamia

På andra plats kom den här (men alla har naturligtvis olika smak):


CC-licens, Foto: Brian Hathcock

Fler gulliga valpar

Men alla valpar jag tog med var riktigt gulliga. Hundvalpar och kattungar gör sig så bra på foto…


CC-licens, Foto: Xanboozled

Här har vi en till tax. Riktigt gullig \(^o^)/


CC-licens, Foto: Brian Hathcock

Men gullighetsfaktorn på den här valpen är inte dålig den heller:


CC-licens, Foto: Angel Shark

En till riktigt söt liten valp:


CC-licens, Foto: Ferdi’s World

Den här lilla valpen får sitt första bad:


CC-licens, Foto: Brian Hathcock

Mer om hundar

Jag bloggade tidigare idag andra bilder på gulliga hundar: Gulliga hundar – Hovawart

5 kommentarer »

  1. Tezz said

    Skulle jag kunna få använda den näst sista bilden till ett skolarbete?

  2. 11vintrar said

    Hej!
    Sjukt gulliga valpar!!! Jag och min syster älskar dem! Jag bloggar också men inte så mycket med bilder.

    MvH,
    Valpälskaren

  3. johannes ekdahl said

    hej skulle jag kunna få ha dina fina bilder i en disign på en sida som heter http://www.stallet.se?

  4. mathilda said

    jag med alltså få anbvända bilder na på stallet.se?¨’

    snälla?

  5. Olle said

    Om ni liva väl ni vill ha dem på stallet.se, så kan ni fota själva, detta är hon som har fotat, det skulle vara liteoshysst om någon använde de

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Kommentera

