Bra sajt för dig som vill lära om foto

Bild och Foto är en sajt fylld med tips för dig som vill lära dig mer om foto och fotografering. Jag upptäckte egentligen den idag även om jag tror att jag kan ha träffat på den tidigare men utan att haft tid att läsa den.

Bästa sidan på Bild och Foto att titta på är: Bra resurser om fotografering för dig som nybörjare. Där finns guider publicerade på Bild och Foto samlade liksom några användbara externa länkar.

Bengt som har sajten tipsade också om de här fotona som intressanta att visa upp.

Först har vi en häst och hästfoton vet jag ju är enormt populärt bland läsarna av den här bloggen🙂

Här  har vi en tekopp. Sådana har jag bloggat några av tidigare också:

Notera att båda bilderna hade full copyright angiven på Flickr där de var sparade. De är publicerade här med tillstånd av Bengt som har Bild och Foto. Använd därför inte dessa foton utan att fråga honom först.

Kommentera

