Ännu mer anime

Tack igen till Anime-Experten Andreas som har anime-bloggen…

För sin anime-kunskap han delade med sig till mig:

Kul om Julklappar och Anime.

Julen närmar sig, och hysterin kring köpandet startar!

Dawn of the New World

Hjältar från Tales of Symphonia: Dawn of the New World

Jag gav mig faktiskt på att göra några bloggpostningar på Pryltrend om skärningen mellan anime och prylar. De levande känslor som även döda föremål som Nintendo Ds Lite kunde ge ifrån sig med ett anime skin imponerande. Det visar verkligen vilken styrka samma koncept måste ha i spelfilmer:

Extremt tilltalande skins till PC Laptop.

Häftiga skin (skal) till Nintendo Ds Lite.

Nedan har vi också några nya anime intro & trailers som jag letade rätt på 🙂

Hittade även en del nya trailers & intro i form av anime men du har kanske redan sett dem? Annars…

Anime Space Invaders från Taito.

Animerat intro till Tales of Symphonia: Dawn of the New World.

Tipsa gärna om anime-prylar eller webbutiker som säljer sådana! Jag vill blogga om mer Anime…

3 kommentarer »

  1. OM du tittar in på AYA.nu så säljer dem jättemycket designleksaker från Japan, vissa är väl influerade av anime. http://www.sfbok.se/j-fi.asp har även en hel hög av animerelaterade prylar som almanackor, manga, anime, artbooks, musik osv…

    Jag själv handlar från båda de butikerna och det är alltid högklassiga leveranser 🙂

  2. Jag såg att du bloggat om att Satoshi Kon skulle komma, jag skrev för längesedan ett inlägg om Paprika, en av de filmer som ska visas. Du kan läsa det om du vill och finner det intressant. http://alindholm.wordpress.com/2007/11/09/paprika-this-is-your-brain-on-anime/

  3. livefreefun.org

    Ännu mer anime | Hans Husman talks about free photos and creative commons

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Kommentera

