Svensk Anime-blogg med vackra illustrationer

Den här bloggen vars bloggare Andre kommenterade här tycker jag var extremt tilltalande i bilder och illustrationer. Varje bloggpostning har Andre sett till fått en vacker bild. Det förhöjer verkligen värdet och inte minst här där det handlar om Anime där ju den tecknade skönheten är viktig…

Akaa. ..Your brain on Anime…

Nedan ser vi en skärmdump som jag gjorde av bloggens huvud och som är typiskt för bloggens höga nivå när det kommer till det visuella…

Appropå min bloggning: Japanska färger + Japanska figurer + Enkel blogg = Lyckat?

3 kommentarer »

  1. […] Bilder ·Taggad Anime, bio, Blogg, film, Japan, Konst, Manga, Tecknat, trend, Trender Jag bloggade om en anime-blogg som jag första gången såg när blogginnehavaren kommenterade när jag bloggade om ändringen av […]

  2. Animenord said

    Kolla denna nya anime sida http://www.animeholic.se

  3. Duju said

    ^^ kul !!
    kolla på min blogg också lite om anime och manga

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Kommentera

