Bra bilder på Flickr

De här bilderna hittade jag i sökresultatet för Photo på Flickr. Sökningen var inställd bara för att visa bilder med någon creative commons licens. Jag valde ut de bilder jag tyckte var vackrast bland de som redan kom högt upp.

AttributionNoncommercialNo Derivative Works Foto: macropoulos

Det här fotot har jag använt i artiklar. Jag tycker det är fantastiskt.

Attribution Foto: Sukanto Debnath

Det här fotot ger proportioner på tillvaron🙂

Attribution Foto: losiek

Tigrar är häftiga och väldigt vackra djur. Jag är förövrigt född i tigerns år (kinesiska zodiaken) som det finns mer att läsa om i Wikipedia: Tiger Zodiac.

AttributionNoncommercialNo Derivative Works Foto: *ian*

AttributionNoncommercialNo Derivative Works Foto: imranchaudhry

Kommentera

