Kul om rävjakt och överlevnad

Den här roliga och så sanna bloggpostningen hittade jag på det sociala näverket Pusha. Pusha rekommenderar jag också till alla som söker intressanta eller kul nya sajter på nätet.

Överlevnadskonstnär – Text.nu.

Jag hört efter om det är ok att ”återtrycka” bilden här men åtminstone tills ev. svar så får ni surfa över. Det är också helt klart värt besväret då fler kul bloggpostningar & bilder finns.

För den som vill läsa mer om Pusha rekommenderar jag det jag skrev om den senast på min SEO-blogg: Pusha dominerar svenska internet. En bra sajt för alla: bloggare & övriga publicister, den som söker bra sajter och för sökmotorerna.

Kommentera

