Mango i bild

Här har vi några bilder på mango…

AttributionNoncommercialNo Derivative Works Foto: Zeetz Jones


AttributionNoncommercialNo Derivative Works Foto: Esther17

AttributionNoncommercial Foto: docman

Jag gjorde en blogg där jag publicerar en del av det jag äter dagligen. Enkla, snabba och nyttiga recept. En anledning till att jag gjorde den var för att lära mig fotografera med den kamera jag köpt. Där har jag ännu en bit att gå🙂

Drumsticks med kronärtskockor och mango.

En till bra sak med bloggen är att den ökar motivationen för att äta nyttigt.

Kommentera

