Häftiga bilder på reptiler (kräldjur)

Reptiler eller kräldjur som de också kallas är det många som tycker är lite otäcka eller äckliga. Jag tycker dock att de är ganska häfta men jag gillar å andra sidan alla djur. Enligt Wikipedia finns det reptiler över hela jorden förutom Antarktis.

Här hittade jag en påkostad sajt som har en stor samling kul bilder på reptiler: Terrarium Morbidum, Captive Bred European Herptiles. Bilderna tillhör sajten men jag fick tillåtelse att visa den här som jag tyckte var häftig…

3 kommentarer »

  1. Markus said

    Den bild rolig

  2. marknad said

    Jo och jag måste om än väldigt icke-tidstypiskt säga att för mig är sådana här stillbilder mycket roligare än komiska filmklipp.

  3. dadada said

    ok?

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Kommentera

