Foto & Bild – Hästar

Hästar har haft stor betydelse för människan. Den symbios och samarbete som en gång i tiden etablerades gjorde gjorde för jordbruk, jakt och kommunikation enklare för oss. Hästarna fick mat och bostad.

I många delar av världen är hästar idag en hobby. Bra foton och bilder på hästar finns det många. Här följer några i urval upphittade på Flickr. Samtliga av bilderna har någon creative commons licens som ger goda möjligheter att använda dem fritt.

Attribution Foto: jurvetson

Attribution Foto: Matt Knoth

Fler gulliga djur
Tidigare finns de här två bloggpostningarna med foton och bilder på hästar:

Bilder på hästar

Fler bilder & foton på hästar

Mest Kawaii? Kattungar eller Kapybara?

Mest Kawaii? Valpar eller Kalvar?

6 kommentarer »

  1. Lena said

    vilka fantastiska hästbilder!! =))

  2. Amanda said

    Asså! Guuuud! De hästarna som sprang i flock är ju rena fotomodeller!!!!!!😀

  3. zola said

    rolig nosbild!

  4. Julia said

    Hejsan :] Jag gillar verkligen dina bilder och undrar om jag kan få använda som till Stallet.se :] Jag kommer inte skriva att det är jag som har fotat dom jag kommer att skriva att det är tillstånds bilder du kan meila mig på Vitt-svart@live.se om du godkänner det. Mejla gärna om det inte går också :}

    / Julia

  5. Hejsan🙂

    Jag undrar om jag kan få tillstånd till att få använda era bilder till en hemsida vid namn stallet.se som är en virituel häst sida för häst och djur galna. Jag skulle säga att det var tillstånd och följa era regler om ni skulle ha några. Jag vill gärna ha svar via mejlen som är Madeleine_cool_@hotmail.com om du nu så accepterar det. Mejla ett nej eller ett ja🙂 Jag godtar vilket som.

  6. […] Foto & Bild – Hästar […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Kommentera

