Assam – Tillverkning av svart te


Assam – Tillverkning av svart te

Originally uploaded by bilder2blogg.

Den här bilden hittade jag i Wikipedian när jag läste om Assam te i samband med att jag skrev Kenya producerar mest svart te i världen.

Jag uppdaterade nyligen Hälsoblad: Te och grönt te och lade bl.a. till fler och bättre bilder. Ett par av dem ska dock ersättas eftersom jag inte är helt nöjd med dem. Nya bilder tillkommer hela tiden på Flickr så ett par bättre alternativ ska nog gå att hitta.

Kommentera

